Адаптивні підходи до моделювання освітніх процесів у системі дистаційного навчання Островська А.Б., заступникдиректора ЦМСПС
Методичні рекомендації міської творчої групи заступників директорів з навчально-виховної роботи
Системний і компетентністний підхід до впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти – передумова реалізації основних його завдань Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Теоретичні та практичні основи конструювання компетентісного уроку Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Методичні рекомендації щодо конструювання компетентнісно орієнтованого уроку
Що таке освітній моніторинг
Напрямки роботи з формування ІКТ-компетентності педагогів
Науково - методичний супровід професійного зростання заступників директорів з навчально - виховної роботи Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Науково-методичні проблеми оновлення змісту навчальних предметів в умовах провадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти Садова Н. І. заступник директора ЗОШ №4
Організація моніторингових досліджень в загальноосвітньому навчальному закладі Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Теоретичні та практичні основи конструювання компетентісного уроку Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Методичні рекомендації щодо конструювання компетентнісно орієнтованого уроку
Що таке освітній моніторинг
Напрямки роботи з формування ІКТ-компетентності педагогів
Науково - методичний супровід професійного зростання заступників директорів з навчально - виховної роботи Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Науково-методичні проблеми оновлення змісту навчальних предметів в умовах провадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти Садова Н. І. заступник директора ЗОШ №4
Організація моніторингових досліджень в загальноосвітньому навчальному закладі Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Положення про дистанційне навчання
Інноваційні технології навчання дорослих в умовах компетентнісно орієнтованої освіти
Адаптивні підходи до моделювання освітніх процесів у системі дистанційного навчання
Психологічні особливості дистанційного навчання підлітків Сосновська М.В., методист ЦМСПС
Використання шкільногосайту в управлінській та методичній роботі навчального закладу
Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу
Технології навчання
Технологія моніторингу якості освіти Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку у 2014/2015 навчальному році
Підготовка до Першого уроку 2015
Інноваційні технології навчання дорослих в умовах компетентнісно орієнтованої освіти
Адаптивні підходи до моделювання освітніх процесів у системі дистанційного навчання
Психологічні особливості дистанційного навчання підлітків Сосновська М.В., методист ЦМСПС
Використання шкільногосайту в управлінській та методичній роботі навчального закладу
Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу
Технології навчання
Технологія моніторингу якості освіти Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС
Розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку у 2014/2015 навчальному році
Підготовка до Першого уроку 2015
Немає коментарів:
Дописати коментар