Антоніно Борисівно! Дякую, що Ви демонструєте власним прикладом шляхи розвитку інформаційної компетентності керівників освітніх закладів, педагогів, варіанти оптимального впровадження освітніх інформаційно-аналітичних веб-ресурсів. Вважаю і надалі в структурі вирішення основних завдань розвитку компетентностей педагогів у траєкторії безперервної освіти пріорітетним напрямком розробку й удосконалення діагностичного та корекційного інструментарію, підготовку за дистанційною формою навчання консультантів, експертів із числа методистів, науковців, заступників директорів, практичних психологів до роботи з керівниками методичних формувань, окремих груп вчителів.
Антоніно Борисівно! Дякую, що Ви демонструєте власним прикладом шляхи розвитку інформаційної компетентності керівників освітніх закладів, педагогів, варіанти оптимального впровадження освітніх інформаційно-аналітичних веб-ресурсів. Вважаю і надалі в структурі вирішення основних завдань розвитку компетентностей педагогів у траєкторії безперервної освіти пріорітетним напрямком розробку й удосконалення діагностичного та корекційного інструментарію, підготовку за дистанційною формою навчання консультантів, експертів із числа методистів, науковців, заступників директорів, практичних психологів до роботи з керівниками методичних формувань, окремих груп вчителів.
ВідповістиВидалитиМені теж приємно бачити, що заступник директора з ЦМСПС використовує інструменти Google Apps
ВідповістиВидалити